2a FESTA PER A FANS DE LA LITERATURA INFANTIL
EL FESTIVAL PETITS! GRANS! LLIBRES! ARA ARRIBA A CASA TEVA!

i Aquesta Festa va dirigida a la nostra comunitat de mestres, bibliotecàries i fans dels contes i àlbums il·lustrats. Com saber si t’agradarà participar?
1r PAS: FER AQUEST TEST
1. No pots evitar acostar-te a mirar l’aparador o entrar a una llibreria infantil quan passes per davant.
2. No et vols perdre cap activitat literària de l’Institut de la Infància perquè descobreixes tresors que no coneixies.
3. T’enamora que t’expliquin contes infantils encara que siguis adult.
4. Necessites tocar, llegir, obrir un àlbum il·lustrat almenys una vegada a la setmana.
5. Visites la Secció infantil cada vegada que vas a la Biblioteca.
6. Arriben les novetats de tardor i vols descobrir la millor selecció feta per les nostres expertes per a estar al dia.
7. T’encantaria conversar amb editors, autors, il·lustradors…
8. Quan veus un bon llibre necessites comprar-te’l i això et passa almenys cada 2 mesos.
9. Segueixes perfils de xarxes socials relacionats amb la literatura.
10. Cada vegada que surts de les nostres activitats t’aniries corrents a buscar algun dels llibres que hem presentat.
RESULTATS: si estàs d’acord almenys amb tres d’aquestes frases, passa al 2n pas perquè no et pots perdre aquesta Festa!
2n PAS: TOT EL QUE CAL SABER
DE QUÈ VA LA FESTA DE LA LITERATURA INFANTIL?
Tens la sensació que surten més novetats de les que pots conèixer? Que no arribes a veure-ho tot? Que no tens temps per a seleccionar els millors? Que vols seguir criteris d’experts que et recomanin bons llibres?
Estrenem nou curs i et portem una selecció de llibres per a acostar-te el millor de la tardor, el més nou i el que no pot faltar a la teva escola, biblioteca o a casa.
Ja que el Petits! Grans! Llibres! no podrà celebrar-se com cada any, hem decidit que la literatura ha de continuar vibrant més que mai i realitzarem Festes online per a portar-te el nostre Festival a casa teva… I segur que arribem molt més lluny que abans, tal com hem vist a la 1a Festa: visitant ciutats com Mallorca, Madrid, Tarragona, Valencia, Alacant…
Un format divertit, interessant i molt dinàmic perquè coneguis totes les novetats i puguis comprar-les a la teva llibreria habitual… perquè hem de donar suport al comerç de proximitat i a la labor d’editors i llibreters!
Serveix-te una copa, posa’t còmode i fes espai al sofà perquè entrem al teu saló acompanyats d’editors, autors, il·lustradors…
Podràs acostar-te a les 20 editorials col·laboradores de l’Institut de la Infància en els diferents esdeveniments que t’oferirem al llarg d’aquest curs.
COM ÉS EL PROGRAMA?
Són presentacions molt dinàmiques de 10-15 minuts perquè estiguis al dia, puguis inspirar-te i t’ho passis genial amb nosaltres, com sempre! Pots connectar-te, entrar i sortir dins l’horari entre les 10:00h i les 13:00h (sempre que l’aforament permeti accedir-hi).
Al llarg d’aquestes tres hores aniran passant autors, il·lustradors, editors, mestres, experts LIJ, contacontes… i una sorpresa final!
ON ÉS LA FESTA?
Plataforma Zoom. És online però en directe i presencial.
IDIOMA: hi haurà presentacions en català i en castellà.
QUI PODRÀ ACCEDIR-HI?
Els membres del Club d’amics de l’Institut de la Infància tenen plaça assegurada, així com les editorials col·laboradores.
La resta de places s’ofereixen als subscriptors de la newsletter. Les places són limitades a la capacitat de Zoom: una vegada completat l'aforament, hauràs d’esperar que algú surti de la sessió per a poder entrar.
3r PAS. COM PARTICIPAR?
És una activitat gratuïta i sense inscripció. Enviarem l’enllaç per mail als Amics amb anticipació i uns dies abans arribarà als subscriptors a través de la newsletter. Aquest enllaç és personal i intransferible!
ORGANITZA: INSTITUT DE LA INFÀNCIA
COL·LABORA: AJUNTAMENT DE SANT CUGAT DEL VALLÈS
Agraïments: aquesta festa és possible gràcies al suport de vint editorials, autors, il·lustradors i col·laboradors que hi participen.
I si vols encara més? A la tarda continuem aprenent junts. Píndola exclusiva del Club d’amics de l’Institut de la Infància. Pots fer-te amic en aquest enllaç.